دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده
دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده در عصر دیجیتال امروزی، کسبوکارها دائماً به دنبال راههای جدیدی برای دستیابی و تعامل با مخاطبان هدف خود هستند. روش های بازاریابی سنتی دیگر برای رقابتی ماندن در بازار کافی نیستند. اینجاست که بازاریابی دیجیتال وارد عمل می شود. بازاریابی دیجیتال به استفاده از کانال های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت ها برای تبلیغ محصولات یا...چگونه می توان ROI خود را از طریق SEM علمی افزایش داد؟
الفآیا می خواهید یک چیز را بدانید که هر بازاریاب موفق دیجیتال برای اطمینان از اینکه بیشترین بازده در بودجه بازاریابی خود را داشته باشند ، اولین کاری را انجام می دهد؟ این ساده است: تنظیم هدف. این یک عمل کاملاً ضروری برای هر بازاریاب دیجیتالی است که می داند چگونه کمپین های خود را به روشی مولد و مقرون به صرفه انجام دهد....Embed HTML not available.